?

Log in

Joe
28 November 2008 @ 08:05 pm
i think someone needs to come over and clean my house. but not really cause i've actually become more clean/organized (miricle, i know). so there isn't much cleaning to do unless you enjoy washing like four dishes. lmao. anyways, you really don't have to worry about it, though i think tom is sooo over that. he was all like, "it was awkward cause, idk, i mean [he's] cool and all, but i kind of really like [her]. f*** you joetroh. it's all your fault. why must you be so irrestistable. you're stealing all the game!!" i laughed so hard. really, why do any of you like me? seriously, i shouldn't have so many people after me. i'm not that special and i'm dumb and indecisive and just a million other bad things. i mean, i'm trying to go with the flow here, but the flow is going in a million diffrent directions. so yeah, so here i go to like meditate or whatever on which flow i like best cause they are all so nice. ^-^ yay awesome flows... but boo awesome flows at the same time. lmao. okay, i really need to shut up now. but gah, life is lame sometimes. someone throw me a life perserver? that would be nice cause i'm drowning here. but don't worry about me, i can swim... sometimes. okay, so i can't. STOP JUDGING ME!!

*dead* now; see you in the afterlife.
 
 
Current Mood: restlessrestless
 
 
Joe
01 September 2008 @ 11:42 pm
IT'S MY BIRTHDAY!!!! WOOO!!!

Also happy belated b-day to ryan. And early happy birthday to spencer and jon. DON'T EXPECT GIFTS FROM ME!!! :P

And also also also.... congrats to JJW and T(middle initial)C on the whole newly wed thing. How fun. And congrats to Ryan and Brendon on the engagement whatever thing, yay.

And yeah, since I know Pete's all like omg yes, I guess I shall also announce my engagement to Andy Hurley over there... SOMEBODY SAVE ME.

But anyways... yeah. Sorry for being all gone and stuff. I'll probably disappear again soon, so don't get your hopes up. I have a life unlike you losers, thanks you.

And OMG we have a new CD coming out. It's awesome. NOVEMBER 4TH is the date to remember. Lol.

Okay bbyyyeeeeee!!!!
 
 
Current Mood: crazycrazy
Current Music: the academy is...
 
 
Joe
30 July 2008 @ 06:37 pm
Here I am to wreck the day!!! Hell yes!! Someone entertain me!! :O

COMMENT TO BE ADDED.

This is me signing off. Later.
 
 
Current Mood: blahblah